Home / Verzenden en afleveren

Verzenden en afleveren

We vinden het super leuk als u een van onze mooie producten koopt! Daarom doen we ons best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Hiervoor werken wij met PostNL en DHL. Grote en zware producten worden geleverd door ons eigen transport. Al onze vervoerders dragen er zorg voor om jouw pakket in goede staat te bezorgen. Voor grote zware producten nemen we telefonisch contact op om een afspraak in te plannen.

 

Wanneer kan ik mijn product verwachten?

Een gedeelte van ons mooie assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Als u de bestelling voor 14.00 uur plaatst dan doen we ons best om het nog dezelfde dag te verzenden. Besteld u na 14:00 uur dan verzenden we het pakket de eerstvolgende werkdag. Indien een product niet op voorraad is dan kan de levertijd variëren per product. Als het door uw bestelde product niet op voorraad is dan nemen we contact op over de verwachte levertijd.

Als uw pakket is verzonden dan ontvangt u per mail een track and trace, zodat u uw pakket kunt volgen.

Bent u benieuwd wat de levertijd bedraagt van een product? Neem dan gerust contact met ons. U kunt ons hiervoor per mail bereiken op info@roberttediek.nl of telefonisch op 0223 222 168.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen van € 250,- of meer worden gratis bezorgd binnen Nederland (de Waddeneilanden uitgezonderd). Voor bestellingen onder € 250,- bedragen de bezorgkosten €7,95.

Uw pakket ophalen kan natuurlijk ook. Dan betaald u uiteraard geen verzendkosten. Als u uw pakket op wilt halen dan is het handig hiervoor even een afspraak te maken. Dan zorgen wij dat uw bestelling voor u klaar staat.

 

Ruilen of retourneren

Het kan natuurlijk dat een product niet voldoet aan uw wensen. Het is daarom mogelijk om artikelen te ruilen of retourneren. Als u dit wilt, laat dit dan binnen 10 dagen na ontvangst van het product weten. Neem hiervoor contact met ons op per telefoon of email. Als we het artikel onbeschadigd terug ontvangen wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk teruggestort.

Is uw pakket beschadigd of heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dit kan via ons e-mailadres of per telefoon. We kijken dan hoe de kwestie afgehandeld zal worden. In de meeste gevallen ontvangt u direct een nieuw product, maar het kan ook zijn dat u het product eerst dient terug te sturen. Als u geen vervangend artikel wenst dan wordt het aankoopbedrag hiervan zo spoedig mogelijk teruggestort. Teruggestuurde artikelen zonder contact vooraf worden niet gecrediteerd.